Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

У ЦОП Ужгородської ДПІ платників інформують про можливості електронних сервісів від ДПС

, опубліковано 24 листопада 2021 о 15:29

З метою інформування платників податків про можливість зручного, дистанційного спілкування з податковими органами днями в Центрі обслуговування платників Ужгородської відбувся тренінг щодо електронних сервісів від ДПС.

Податківці інформували відвідувачів ЦОП про переваг користування «Електронним кабінетом платник», що дозволяє працювати з органами податкової служби в режимі реального часу, не виходячи з дому. Призначення «Електронного кабінету платника» – надання можливості реалізувати свої обов’язки та права у сфері оподаткування в режимі online.

Зокрема:

- підготувати, заповнити та надіслати податкову звітність в електронному вигляді;

- переглядати дані картки особового рахунка про стан розрахунків з бюджетом (нараховано, сплачено, переплата, податковий борг, штрафні (фінансові) санкції, пеня);

- формувати та заповнювати платіжні документи щодо сплати податків, зборів та інших платежів до бюджету;

- здійснювати сплату податків, зборів та інших платежів до бюджету за допомогою банківських систем типу Інтернет-банкінг;

- здійснювати офіційне листування з органами ДПС України з питань оподаткування, отримувати консультаційні послуги (у режимі реального часу або за попередньо надісланими питаннями), замовляти та отримувати адміністративні послуги;

- оперативно переглядати актуальні, а також архівні відомості, які надано платником податків або сформовано на підставі наданих ним до ДПС документів (дані обліку, дані щодо об’єктів оподаткування, інформацію про результати перевірок, інформацію про доходи фізичної особи тощо).

Таким чином, кабінет електронних послуг – це спілкування та листування з органами ДПС без необхідності відвідувати податкову інспекцію, спрощення процедур подання звітності, ведення реєстру податкових накладних, зменшення паперового навантаження, зменшення часу на отримання необхідних довідок. Це швидко, зручно та безпечно, особливо у період карантинних обмежень.

Фахівці податкової служби також розповідають громадянам про електронний сервіс від ДПС – «InfoTAX», який дає можливість платникам податків отримувати інформацію в режимі реального часу про стан розрахунків з бюджетом, реєстраційні та облікові дані, про результати обробки документів, про строки подання звітності та сплати податків. Звернув увагу, що для доступу до сервісу необхідно у відповідному месенджері (наприклад, Telegram) знайти «InfoTAX» (https://t.me/infoTAXbot), в якому перейти за посиланням до Електронного кабінету для ідентифікації та завершення налаштування нового сервісу.

За матеріалами Ужгородської ДПІ

 ГУ ДПС у Закарпатській області