Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Звіт щодо організації роботи зі зверненнями громадян ГУ ДФС у Закарпатській області протягом 2016 року

опубліковано 10 січня 2017 о 15:39

Організація роботи зі зверненнями громадян у 2016 році

З початку року до Головного управління ДФС у Закарпатській області надійшло 268 письмових звернень громадян, що на 29 звернень менше, ніж за відповідний період 2015 року (297), з них: 265 заяв (98,9 %), 3 скарги (1,1 %), 0 пропозицій.

Що стосується тематики та проблем, порушених у письмових зверненнях громадян, слід зазначити, що більшість звернень стосувалися інформування про ухилення від сплати податків, проведення перевірок діяльності суб’єктів підприємницької діяльності, відмови в отриманні реєстраційних номерів облікових карток платників податків та інші питання, що належать до компетенції ДФС.

Відповіді на звернення, надані вчасно без порушення термінів.

Порівняно з минулим роком кількість скарг зменшилася на 14 одиниць. За результатами розгляду скарги на дії, бездіяльність посадових осіб ДФС, його територіальних органів та підвідомчих установ і організацій, інформація викладена у скарзі не знайшла підтвердження. Скаржнику надано роз‘яснення в термін.

Звернень від жінок, яким присвоєно почесне звання України „Мати-героїня”, інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв Соціалістичної Праці, Героїв Радянського Союзу та Героїв України протягом 2016 року не надходило.

Проведення особистого прийому громадян у 2016 році

Проведення особистого прийому громадян посадовими особами органів ДФС області здійснюється в громадських приймальнях та згідно затверджених наказами графіків особистого прийому громадян.

З початку року здійснено 44 прийоми за зверненнями громадян що на 27 прийомів менше, ніж за відповідний період 2015 року (71), з них: 43 заяви (97,7%), 0 скарг, 1 пропозиція (2,3%).

Усі звернення розглянуті під час проведення особистих прийомів, за результатами яких заявникам надано вичерпні відповіді та роз’яснення.

Щодо тематики звернень, то більшість звернень стосувалися податкової політики в частині застосування норм податкового законодавства по податку з доходів фізичних осіб, єдиного податку та єдиного соціального внеску, проведення контрольно-перевірочних заходів.

Звернень від жінок, яким присвоєно почесне звання України „Мати-героїня”, інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв Соціалістичної Праці, Героїв Радянського Союзу та Героїв України протягом 2016 року не надходило.

Відмов фахівцями Головного управління ДФС у Закарпатській області у задоволенні права на звернення громадян не зафіксовано. Порушення Закону України «Про звернення громадян» при розгляді звернень громадян на особистому прийомі відсутні.