Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Звіт про роботу зі зверненнями громадян, які надійшли до ГУ ДПС у Закарпатській області за період з 01.01.2022 по 30.06.2022

опубліковано 08 липня 2022 о 15:13

За період з 01.01.2022 по 30.06.2022 до Головного управління ДПС у Закарпатській області надійшло 84 звернень громадян, з них:

84 заяв (100 %), 0 скарг (0 %), 0 пропозицій (0 %).

Структура показників за тематикою надходжень звернень:

загальнодержавні податки – 3,57 %;

місцеві податки – 7,14 %;

інформування про ухилення від сплати податків – 22,62 %;

інші питання податкової політики – 16,67 %;

з інших питань, крім податкової політики – 50 %.

Показники розгляду звернень громадян:

- вирішено позитивно – 32,14%;

- дано роз’яснення – 45,24 %;

- відмовлено у задоволенні – 0 %;

- звернення, що повернуте авторові відповідно до статей 5 ЗУ «Про звернення громадян» – 0 %;

- звернення, що пересилається за належністю відповідно до статті 7 ЗУ «Про звернення громадян» – 20,24 %;

- звернення, що не підлягає розгляду відповідно до статей 8 і 17 ЗУ «Про звернення громадян»– 2,38 %;

- звернення, що знаходяться на виконанні (термін виконання не настав) – 0 %.