За період з 01.01.2022 по 30.06.2022 до Головного управління ДПС у Закарпатській області надійшло 84 звернень громадян, з них:
84 заяв (100 %), 0 скарг (0 %), 0 пропозицій (0 %).
Структура показників за тематикою надходжень звернень:
загальнодержавні податки – 3,57 %;
місцеві податки – 7,14 %;
інформування про ухилення від сплати податків – 22,62 %;
інші питання податкової політики – 16,67 %;
з інших питань, крім податкової політики – 50 %.
Показники розгляду звернень громадян:
- вирішено позитивно – 32,14%;
- дано роз’яснення – 45,24 %;
- відмовлено у задоволенні – 0 %;
- звернення, що повернуте авторові відповідно до статей 5 ЗУ «Про звернення громадян» – 0 %;
- звернення, що пересилається за належністю відповідно до статті 7 ЗУ «Про звернення громадян» – 20,24 %;
- звернення, що не підлягає розгляду відповідно до статей 8 і 17 ЗУ «Про звернення громадян»– 2,38 %;
- звернення, що знаходяться на виконанні (термін виконання не настав) – 0 %.