За період з 01.01.2024 по 30.06.2024 до Головного управління ДПС у Закарпатській області надійшло 113 звернень громадян, з них: 113 заяв (100 %), 0 скарг (0 %), 0 пропозицій (0 %).
Структура показників за тематикою надходжень звернень:
загальнодержавні податки – 0,88%;
місцеві податки – 40,71%;
інформування про ухилення від сплати податків – 27,44%;
інші питання податкової політики – 30,09%;
з інших питань, крім податкової політики – 0,88%.
Показники розгляду звернень громадян:
вирішено позитивно –68,15%;
дано роз’яснення –21,24%;
відмовлено у задоволенні – 0%;
звернення, що повернуте авторові відповідно до статей 5 ЗУ «Про звернення громадян» – 0,88 %;
звернення, що пересилається за належністю відповідно до статті 7 ЗУ «Про звернення громадян» – 0%;
звернення, що не підлягає розгляду відповідно до статей 8 і 17 ЗУ «Про звернення громадян» – 4,43%;
звернення, що знаходяться на виконанні (термін виконання не настав) – 5,30%.