Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Звіт про роботу зі зверненнями громадян, які надійшли до ГУ ДПС у Закарпатській області з 01.01.2024 по 30.06.2024

опубліковано 04 липня 2024 о 15:14

За період з 01.01.2024 по 30.06.2024 до Головного управління ДПС у Закарпатській області надійшло 113 звернень громадян, з них: 113 заяв (100 %), 0 скарг (0 %), 0 пропозицій (0 %).

Структура показників за тематикою надходжень звернень:      

загальнодержавні податки – 0,88%; 

місцеві податки – 40,71%;

інформування про ухилення від сплати податків – 27,44%; 

інші питання податкової політики – 30,09%;

з інших питань, крім податкової політики – 0,88%. 

Показники розгляду звернень громадян:

вирішено позитивно –68,15%;

дано роз’яснення –21,24%;

відмовлено у задоволенні – 0%;

звернення, що повернуте авторові відповідно до статей 5 ЗУ «Про звернення громадян» – 0,88 %;

звернення, що пересилається за належністю відповідно до статті 7 ЗУ «Про звернення громадян» – 0%;

звернення, що не підлягає розгляду відповідно до статей 8 і 17 ЗУ «Про звернення громадян» – 4,43%;

звернення, що знаходяться на виконанні (термін виконання не настав) – 5,30%.