За період з 01.01.2024 по 30.09.2024 до Головного управління ДПС у Закарпатській області надійшло160 звернень громадян, з них: 160 заяв (100 %), 0 скарг (0 %), 0 пропозицій (0 %).
Структура показників за тематикою надходжень звернень:
загальнодержавні податки – 2,50%;
місцеві податки – 35,63%;
інформування про ухилення від сплати податків – 29,38%;
інші питання податкової політики – 31,86%;
з інших питань, крім податкової політики – 0,63%.
Показники розгляду звернень громадян:
Вирішено позитивно – 64,37%;
Дано роз’яснення – 27,50%;
Відмовлено у задоволенні – 0%;
Звернення, що повернуте авторові відповідно до статей 5 ЗУ «Про звернення громадян» – 0,63 %.
Звернення, що пересилається за належністю відповідно до статті 7 ЗУ «Про звернення громадян» – 0%.
Звернення, що не підлягає розгляду відповідно до статей 8 і 17 ЗУ «Про звернення громадян» – 4,37%.
Звернення, що знаходяться на виконанні (термін виконання не настав) – 3,13%.