Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Звіт про роботу зі зверненнями громадян, які надійшли до ГУ ДПС у Закарпатській області з 01.01.2024 по 30.09.2024

опубліковано 07 жовтня 2024 о 16:01

За період з 01.01.2024 по 30.09.2024 до Головного управління ДПС у Закарпатській області надійшло160 звернень громадян, з них: 160 заяв (100 %), 0 скарг (0 %), 0 пропозицій (0 %).

Структура показників за тематикою надходжень звернень:    

загальнодержавні податки – 2,50%;

місцеві податки – 35,63%;

інформування про ухилення від сплати податків – 29,38%;

інші питання податкової політики – 31,86%;

з інших питань, крім податкової політики – 0,63%.

Показники розгляду звернень громадян:

Вирішено позитивно – 64,37%;

Дано роз’яснення – 27,50%;

Відмовлено у задоволенні – 0%;

Звернення, що повернуте авторові відповідно до статей 5 ЗУ «Про звернення громадян» – 0,63 %.

Звернення, що пересилається за належністю відповідно до статті 7 ЗУ «Про звернення громадян» – 0%.

Звернення, що не підлягає розгляду відповідно до статей 8 і 17 ЗУ «Про звернення громадян» – 4,37%.

Звернення, що знаходяться на виконанні (термін виконання не настав) – 3,13%.