За період з 01.01.2024 по 31.12.2024 до Головного управління ДПС у Закарпатській області надійшло 208 звернень громадян, з них:
208 заяв (100 %), 0 скарг (0 %), 0 пропозицій (0 %).
Структура показників за тематикою надходжень звернень:
- загальнодержавні податки – 2,4%;
- місцеві податки – 32,7%;
- інформування про ухилення від сплати податків – 32,69%;
- інші питання податкової політики – 31,73%;
- з інших питань, крім податкової політики – 0,48%.
Показники розгляду звернень громадян:
- вирішено позитивно – 58,17%;
- дано роз’яснення – 32,21%;
- відмовлено у задоволенні – 0%;
- звернення, що повернуте авторові відповідно до статей 5 ЗУ «Про звернення громадян» – 0,48 %;
- звернення, що пересилається за належністю відповідно до статті 7 ЗУ «Про звернення громадян» – 0%;
- звернення, що не підлягає розгляду відповідно до статей 8 і 17 ЗУ «Про звернення громадян» – 6,25%;
- звернення, що знаходяться на виконанні (термін виконання не настав) – 2,89%.