Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Звіт про роботу зі зверненнями громадян, які надійшли до ГУ ДПС у Закарпатській області з 01.01.2024 по 31.12.2024

опубліковано 06 січня 2025 о 12:44

За період з 01.01.2024 по 31.12.2024 до Головного управління ДПС у Закарпатській області надійшло 208 звернень громадян, з них:

208 заяв (100 %), 0 скарг (0 %), 0 пропозицій (0 %).

Структура показників за тематикою надходжень звернень:    

- загальнодержавні податки – 2,4%;

- місцеві податки – 32,7%;

- інформування про ухилення від сплати податків – 32,69%;

- інші питання податкової політики – 31,73%;

- з інших питань, крім податкової політики – 0,48%.

Показники розгляду звернень громадян:

- вирішено позитивно – 58,17%;

- дано роз’яснення – 32,21%;

- відмовлено у задоволенні – 0%;

- звернення, що повернуте авторові відповідно до статей 5 ЗУ «Про звернення громадян» – 0,48 %;

- звернення, що пересилається за належністю відповідно до статті 7 ЗУ «Про звернення громадян» – 0%;

- звернення, що не підлягає розгляду відповідно до статей 8 і 17 ЗУ «Про звернення громадян» – 6,25%;

- звернення, що знаходяться на виконанні (термін виконання не настав) – 2,89%.