Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Звіт про роботу зі зверненнями громадян, які надійшли до ГУ ДПС у Закарпатській області з 01.01.2025 по 31.03.2025

опубліковано 04 квітня 2025 о 14:45

За період з 01.01.2025 по 31.03.2025 до Головного управління ДПС у Закарпатській області надійшло 69 звернень громадян, з них:

69 заява (100%), 0 скарг (0%), 0 пропозицій (0%).

Структура показників за тематикою надходжень звернень:      

- загальнодержавні податки – 6 (або 8,7% від загальної кількості звернень); 

- місцеві податки – 8 (або 11,6 % від загальної кількості звернень);

- інформування про ухилення від сплати податків – 22 (або 31,88 % від загальної кількості звернень);

- контрольно-перевірочна робота (в т.ч. щодо штрафних санкцій, проведення перевірок) – 21 (або 30,43% від загальної кількості звернень);

- інші питання податкової політики – 4 (або 5,79% від загальної кількості звернень);

- єдиний соціальний внесок – 8 (або 11,6% від загальної кількості звернень).

Показники розгляду звернень громадян:

- вирішено позитивно – 35 (або 50,73% від загальної кількості звернень);

- дано роз’яснення – 7 (або 10,14% від загальної кількості звернень);

- звернення, що повернуте авторові відповідно до статей 5 ЗУ «Про звернення громадян» – 1 (або 1,45% від загальної кількості звернень);

- звернення, що пересилається за належністю відповідно до статті 7 ЗУ «Про звернення громадян» – 1 (або 1,45 від загальної кількості звернень); Звернення, що не підлягає розгляду відповідно до статей 8 і 17 ЗУ «Про звернення громадян» – 7 (або 10,14% від загальної кількості звернень); Звернення, що знаходяться на виконанні 18 (термін виконання не настав) – (або 26,09 % від загальної кількості звернень).