Фахівці Ужгородської ДПІ ГУ ДПС у Закарпатській області постійно надають консультації платникам податків.
Зокрема, податківці продовжують інформувати суб’єктів господарювання, які мають намір зареєструвати програмний реєстратор розрахункових операцій (далі – ПРРО), про те, що він повинен перебувати на обліку в контролюючому органі. Також на обліку має перебувати його господарська одиниця, де буде використовуватись ПРРО, про яку суб’єкт господарювання повідомляє контролюючий орган відповідно до вимог п. 63.3 ст. 63 Податкового кодексу України (повідомлення про об’єкти оподаткування або об’єкти, пов’язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність за формою № 20-ОПП).
Реєстрація ПРРО здійснюється на підставі Заяви про реєстрацію програмного реєстратора розрахункових операцій за формою № 1-ПРРО (ідентифікатор форми J/F 1316605), що подається у електронній формі за основним місцем обліку суб’єкта господарювання як платника податків через Електронний кабінет.
Про сертифікати електронних підписів та/або печаток, що використовуються такими ПРРО, суб’єкт господарювання повідомляє шляхом подання в електронній формі повідомлення про надання інформації щодо кваліфікованих/удосконалених сертифікатів відкритих ключів, які застосовуються в ПРРО, за формою № 5-ПРРО (J/F1391802).
Після включення ПРРО до реєстру програмних реєстраторів розрахункових операцій такий ПРРО може використовуватись суб’єктом господарювання.
Також податківці роз’яснюють суб’єктам господарювання можливості сервісу «Електронний кабінет платника» та безкоштовного мобільного застосунку «Моя податкова».
Програму «Моя податкова» можна завантажити на телефонні ґаджети, як на платформі Android, так й iOS.
Фахівці органів ДПС звертають увагу, що частина сервісів додатку доступні без ідентифікації: перевірка чека, пошук акцизної марки, дані з реєстру платників ПДВ, єдиного податку. Інші сервіси доступні після ідентифікації будь-яким файловим КЕП або хмарним КЕП – ДіяПідпис, SmartID від Приватбанку та інші.
За матеріалами Ужгородської ДПІ
ГУ ДПС у Закарпатській області